Trójwymiarowy wydruk
Błyskawiczny rozwój technologi informatycznych dotknął zarówno branżę reklamową. To właśnie przez zaawansowane sposoby drukowania obecnie można tworzyć interesujące projekty. Przykładem może być chociażby letterpress. I o ile typografia używana była w drukarstwie od sporo lat, to dopiero teraz została doceniona przez drukarzy, a przede wszystkim klientów, którzy masowo decydują się na druk taką metodą. Polega ona na odbijaniu nadruku na miękkim rodzaju papieru. Niesłychanie wielokrotnie do tych prac nie używa się też barwników. Wtedy samo tłoczenie spełnia swoją rolę, dodając wydrukowi kontrast. Co ciekawe, przedstawiciele różnych agencji reklamowych niesłychanie chętnie łączą ze sobą nowe sposoby druku.
Perfekcyjnym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, jakie drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Oprócz tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza przez zniszczeniem, ale zarówno poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też duża konkurencja. Nic więc dziwnego, że agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą ponieważ ściągnąć do siebie stosowną liczba klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Zatem też duże firmy mogą liczyć na istotne rabaty i oczywiście pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Dużo z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest bardziej widocznych, a co za tym idzie osiąga idealne wyniki sprzedaży.
Perfekcyjnym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, jakie drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Oprócz tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza przez zniszczeniem, ale zarówno poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też duża konkurencja. Nic więc dziwnego, że agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą ponieważ ściągnąć do siebie stosowną liczba klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Zatem też duże firmy mogą liczyć na istotne rabaty i oczywiście pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Dużo z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest bardziej widocznych, a co za tym idzie osiąga idealne wyniki sprzedaży.